ANULAREA SAU REPROGRAMAREA CALATORIEI
- Anularea sau reprogramarea călătoriei
- Cu excepția în care Termenii și condițiile de călătorie, specifici traseului sau tarifului ales, impun alte reguli, Clientul poate solicita anularea sau modificarea Confirmarilor primite în următoarele condiții:
- Reprogramarea călătoriei poate fi solicitată cu cel puțin 24 de ore înainte de data călătoriei, dar nu mai târziu de împlinirea a 30 de zile de la data Confirmării comenzii. Reprogramarea solicitată în aceste condiții va fi obținută fără costuri suplimentare în limita locurilor disponibile la momentul solicitării.
- Anularea călătoriei poate fi solicitată cu cel puțin 48 de ore înainte de data călătoriei, dar nu mai târziu de împlinirea a 30 de zile de la data Confirmării comenzii. Anularea solicitată în aceste condiții va determina restituirea contravalorii Biletului sau Voucherului de călătorie. Restituirea se va face prin rambursarea sumei pe card-ul cu care s-a efectuat plata.
- Solicitările de reprogramarea și anularea se fac la adresa de email:horasmu@yahoo.com sau rezervari@ Autogari.RO.
- Anularea solicitată în aceste condiții va determina restituirea contravalorii Biletului sau Voucherului de călătorie.
- Cu excepția în care Termenii și condițiile de călătorie, specifici traseului sau tarifului ales, impun alte reguli, Clientul poate solicita anularea sau modificarea Confirmarilor primite în următoarele condiții: