Despre Noi

CU HORAS, ANUL ACESTA MERGEM IN VACANTA LA MARE !
O calatorie directa, confortabila si sigura cu autocarul pe ruta Sibiu - Ramniu Valcea - Bucuresti - Constanta- Mangalia fara stresul de a conduce, in care rasaritul soarelui te trezeste chiar la destinatie.
Compania de transport persoane HORAS deserveste urmatoarele trasee regulate:
- in trafic interjudetean:
- Sibiu - Ramnicu Valcea - Bucuresti - Constanta - Mangalia (tur-retur)
- Sibiu-Rm Valcea- Bucuresti
- in trafic judetean:
- Ramnicu Valcea - Copacelu - Magura (tur-retur)
- Ramnicu Valcea - Ladesti-Fartatesti (tur-retur)
Alte servicii:
- transport ocazional intern pe rute turistice pentru grupuri organizate;
- importul si vanzarea de autocare, autobuze, camioane second-hand, din stoc sau pe bază de comandă;
- comercializarea de piese auto din dezmembrări pentru autocare și autobuze, din stoc sau pe bază de comandă;
Informatii Horas:
- Telefon/fax: +4-0765408848
- Rezervari: +4-0765-40.88.48;
- Administrare: +4-0769-251.085
- E-mail: horasmu@yahoo.com
Călătorii despre noi
26 Apr 2025 Anonim
|
|
|
25 Apr 2025 Cristian Iaconi
|
Cumparat bilet online usor si rapit, sofer foarte amabil |
|
21 Apr 2025 Anonim
|
Am platit pentru cursa ramnicu valcea-bucuresti-Gara de Nord…dar cursa a fost pana in Militari. Dezamagitor Raspuns Horas: Nu avem tarif suplimentar pt Gara de Nord , este acelasi pret (Atg Militari si Gara de Nord) . |
|
19 Apr 2025 Anonim
|
|
|
18 Apr 2025 Rachieru Andrei
|
|
|
17 Apr 2025 Anonim
|
Este un serviciu nejustificat de scump pentru calitatea prestatiei. |
|
17 Apr 2025 Anonim
|
Autocarul foarte vechi. Scaunele.inconfortabile. m-am dat jos cu durere de spate. Soferul care s-a schimbat la Valcea a mancat tot drumul seminte si a vorbit la telefon. Conditiile de calatorie nu sunt normale. |
|
17 Apr 2025 Anonim
|
|
|
15 Apr 2025 Oana Cristina Dori
|
Ora plecări era la 7:45 și a plecat la 8:00 ca să termine de băut cafeaua un prieten cu care a stat de vorbă tot drumul . Și pt siguranța călătorilor trebuie să stea de vorbă tot drumul cu prietenul lui ? Raspuns Horas: In ziua de luni soferul nu se schimba in Rm Valcea deaceea trebuie sa faca o pauza de 30 min conform normelor legale privind timpii de condus ,( pt siguranta calatorilor in primul rand) dar sosirea in Bucuresti a fost conform programului afisat . O comunicare mai buna a lui cu d-vastra ar fi rezolvat speculatiile acestea. |
|
14 Apr 2025 Scarlat Vlad Ionuț
|
Călătoria a decurs foarte plăcut. |
|
10 Apr 2025 Anonim
|
|
|
10 Apr 2025 Anonim
|
|
|
04 Apr 2025 Anonim
|
De la urcarea la M. Păcii in microbuz, am gasit o atmosfera ne-aerisita, căldură stătută, neplăcută. Am solicitat reducerea căldurii, nu neapărat A/C si am fost întimpinat agresiv, ca ce sa facă, ca nu se poate, ca vor spune cei din spate nu știu ce... si dupa insitenta a redus putin caldura. Dar NU a pornit ventilația (nu A/C) si... dupa prima pauza de jumătate de ora (reglementara) chiar a crescut temperatura. Cand mai aveam un pic și vomitam, am revenit la sofer și am insistat și mai tare. Abia atunci a pornit ventilația, a redus temperatura, mai ales ca ii arătase ca dupa ce ma dezbrăcate pana la camasa, eram UD. GĂSESC ACEASTA ABORDARE LIPSITA DE OMENIE, mai ales in contextul ca niciun alt pasager nu s-a manifestat în acest sens, era pur și simplu alegerea soferului fata de sine nu fata de călători. In contextul ca aerisirile din fata sa se pot închide, sa tii intreg microbuzul neaerisit, pana la aceea ca am coborât cu o durere de cap, poate fi chiar periculos. Clar, nu am cum sa consider ca e vorba de o inalta calitate a serviciului, și de aceea scriu, sa va dau ocazia sa revizuiți politica dvs din acest punct de vedere. Păcat ca masina era in buna stare, in general curat, șoferul a condus in general cu respectarea regulilor de circulație și a vitezei regulamentare, a fost in buna forma, nu a lăsat senzatia ca suntem un sac de cartofi, daca ne-a dus la destinatie fierți, sau murati în suc propriu, daca vreti. Nu sunt deci singuril care a avut senzatia aceasta, la coborare și alți pasageri au venit către mine sa îmi spuna ca nici nu au îndrăznit sa mai zică ceva pentru ca au vazut cat de inabordabil a fost șoferul in conversatia cu mine... |
|
25 Mar 2025 Vacalie
|
|
|
24 Mar 2025 Anonim
|
Super, bine ,va multumesc |
|
20 Mar 2025 Elena Gheorghe
|
|
|
20 Mar 2025 Negus Adina
|
|
|
19 Mar 2025 Anonim
|
Sunt foarte mulțumită! |
|
16 Mar 2025 Sebastian Chiripus
|
Am călătorit în siguranță, șoferul a fost super ok, doar mijlocul de transport a fost nesatisfăcător, spațiul dintre scaune era prea mic iar scaunele erau inconfortabile |
|
16 Mar 2025 Anonim
|
Domnul șofer foarte cooperant și intelegator
. Există o problemă atât pentru noi ca călători cât și pentru șofer, cu această cursă circulă o doamnă cu fiica ei cu probleme psihice. De data aceasta a avut o criză urâtă ceea ce nu e ok ptr nimeni. Raspuns Horas: Din pacate acesta situatie nu putea fi prevazuta iar transportul public se adreseaza tuturor categoriilor de calatori fara discriminare. Daca doriti sa calatoriti doar cu persoane cunoscute va rugam sa alegeti alt tip de transport pt deplasarile d-vastra. |
|
15 Mar 2025 Anamaria Sandu
|
|
|
13 Mar 2025 ELENA OITA
|
|
|
10 Mar 2025 Anonim
|
Destul de rece în microbuz. Am fost luat la 3 păzește de șofer la urcare deoarece aveam un bagaj mai voluminos asta însemnând o sacoșă de jumbo aceea mare zicând că el nu are mașină pentru așa ceva. Asta în premiza în care el transporta DOAR bagaj în schimbul.... Ca timp super, a mers bine și a ajuns chiar mai devreme. |
|
09 Mar 2025 Anonim
|
Foarte mulțumit. |
|
06 Mar 2025 Anonim
|
|