Despre Noi

CU HORAS, ANUL ACESTA MERGEM IN VACANTA LA MARE !
O calatorie directa, confortabila si sigura cu autocarul pe ruta Sibiu - Ramniu Valcea - Bucuresti - Constanta- Mangalia fara stresul de a conduce, in care rasaritul soarelui te trezeste chiar la destinatie.
Compania de transport persoane HORAS deserveste urmatoarele trasee regulate:
- in trafic interjudetean:
- Sibiu - Ramnicu Valcea - Bucuresti - Constanta - Mangalia (tur-retur)
- Sibiu-Rm Valcea- Bucuresti
- in trafic judetean:
- Ramnicu Valcea - Copacelu - Magura (tur-retur)
- Ramnicu Valcea - Ladesti-Fartatesti (tur-retur)
Alte servicii:
- transport ocazional intern pe rute turistice pentru grupuri organizate;
- importul si vanzarea de autocare, autobuze, camioane second-hand, din stoc sau pe bază de comandă;
- comercializarea de piese auto din dezmembrări pentru autocare și autobuze, din stoc sau pe bază de comandă;
Informatii Horas:
- Telefon/fax: +4-0765408848
- Rezervari: +4-0765-40.88.48;
- Administrare: +4-0769-251.085
- E-mail: horasmu@yahoo.com
Călătorii despre noi
21 Jul 2025 Anonim
|
Nu este loc destul pentru genunchi. Am rugat politicos soferul sa ma ajute sa reglez scaunul din fata mea, deoarece nu reuseam nici cum sa il dau mai in fata. A inceput sa țipe, sa injure si sa spuna ca ce treaba are el cu scaunul si că sa ma descurc eu cumva. Dezamagitor, mai ales la o cursa lunga
Raspuns Horas: Autocarul cu care ati calatorit are 15m si 60 locuri -este versiunea cu cele mai putine locuri la aceasta lungime. Se poate rabata spatarul dar nu se pot deplasa mai in fata/mai in spate (distanta intre ele este fixa) , si daca acest spatiu a fost insuficient pt d-vastra , din pacate nu se poate face mai mult. |
|
21 Jul 2025 Anonim
|
|
|
20 Jul 2025 Anonim
|
|
|
18 Jul 2025 Paula Taroi
|
|
|
18 Jul 2025 Anonim
|
Opriri neprogramate Ora sosire Bucuresti 20 fara motive inteneiate |
|
17 Jul 2025 Anonim
|
Este f bine ca putem face rezervare si achizitionarea biletului. Ar mai fi un lucru bun sa putem alege si locul. Nu stiu cum se poate rezerva loc pentru persoana cu handicap alaturi de o persoana care calatoreste cu bilet cumparat. Poate o sa apară si aceasta categorie de persoane in aplicatie pe langa toate celelalte. Multumesc! |
|
16 Jul 2025 Daniel Bonciu
|
Excelent. Dna dispecer super profesional !! Multumim !! |
|
15 Jul 2025 Elena - Daniela Iancu
|
Nu voi mai circula cu d-voastră. |
|
15 Jul 2025 Anonim
|
The driver drive fast and no protection |
|
15 Jul 2025 DEMETER BIANCA
|
|
|
15 Jul 2025 Anonim
|
Totul a fost in regula, doar ca, desi nu este specificat, s-a facut o oprire in Bucuresti (in alt loc o locatie diferita fata de Pacii), unde au coborat cateva persoane. Aceasta exceptie putea fi aplicata si pentru ceilalti copii care au solicitat sa coboare inainte de Pacii. Raspuns Horas: O sa remediem acest neajuns, va multumim pt opinie. |
|
15 Jul 2025 Anonim
|
Cu autocarele mari este suuuper să călătorim. Raspuns Horas: Multumim pt opinie , acesta este serviciul nostru. |
|
15 Jul 2025 Popescu Cretan Gelu
|
|
|
14 Jul 2025 eea
|
|
|
14 Jul 2025 Miu Petrut Alexandru
|
|
|
14 Jul 2025 Adrian Chisaroiu
|
|
|
11 Jul 2025 Anonim
|
|
|
10 Jul 2025 Parcă bogdan
|
Inafara de niște babe care erau nevorbite a fost ok |
|
08 Jul 2025 Anonim
|
Autocarul a intarziat 40 de minute, dupa care a trebuit soferul sa schimbe autocarul cu un autobuz. Soferul minunat si primitor, dar conditiile si faptul ca nu am putut comunica la ce ora ajunge si faptul ca am crezut ca nu mai vine este inadmisibil. Aveam o conexiune din Sibiu spre Budapeata ce putea si pierduta. Pe langa asta, pe site cand bifezi optiunea elev, se ia pret intreg ca la adult..... Raspuns Horas: Pe un traseu de 550km traficul este imprevizibil totdeauna , intarzirea se datoreaza acestui fapt , IAR SOSIREA D-VASTRA LA DESTINATIE IN SIGURANTA ESTE CEL MAI IMPORTANT LUCRU Cand cumparati bilet aveti toate optiunile disponibile si valide, chiar si anularea biletului si plata la sofer. |
|
07 Jul 2025 Miscoci Marielena
|
|
|
03 Jul 2025 Anonim
|
A plecat din stație de la ora 4:00 desi in email scrie ca trebuia sa fiu prezent de la 4:10, iar pe bilet scria ora de plecare 04:35. Am dat 40 de lei pentru nimic! Raspuns Horas: A fost restituita suma achitata pe bilet , din pacate aveti dreptate soferul a plecat mai devreme din statie. Ne cerem scuze pt inconvenientul creat. |
|
03 Jul 2025 Stoian Amalia
|
|
|
30 Jun 2025 Ilie Marius
|
Am calatorit cu peripetii, soferul initial nevrand sa ma ia, pentru ca biletul meu in format electronic, nu-l multumea. El voia ca biletul sa fie tiparit pe hartie. In era digitala, in mileniul III, secolul 21, dumnealui voia bilet tiparit. Dupa o cearta destul de apriga, a acceptat biletul electronic.
Dar nu cred ca este normal, iar cei de la Horas ar trebui sa-i scoleasca pe acesti soferi. Raspuns Horas: Avem foarte multi calatori care prezinta biletul DOAR in format electronic , soferii sunt intruiti in acest sens si NU REFUZA acest tip de bilet . Nu credem ca este motivul real pt care ati acordat acest calificativ minim . |
|
30 Jun 2025 Anonim
|
|
|
30 Jun 2025 Anonim
|
|